注册 登录  
 加关注
查看详情
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Kira的博客

You are my dream girl ~

 
 
 

日志

 
 

中山之旅(Day2)   

2009-10-26 09:38:40|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

琴晚两点几先瞓,早上7点就比啲军训紧嘅新生嘈醒......(因为佢哋学校开学比较迟,所以依家仲喺度军训,囧......)

 

我都知新生仲要军训,都唔知佢哋就喺宿舍附近军训噶嘛?!!神七咁早就比啲“保家卫国”“奋勇拼搏” (口号)嘈醒吖!!!~~~~(>_<)~~~~

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

关于佢哋嘅第一饭堂睇起身好睇......听佢哋讲佢哋个饭堂,其实超恐怖的......

 

先睇图片:

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

个饭堂睇起身真系好靓噶,不过啲嘢就好恐怖啦,谢四话有人吃嘢吃到有虫、钢丝、甚至烟头!!

 

有人问点解咁嘅饭堂都系“达标饭堂” (门口有个牌系咁写噶)?! 点知人有讲:“系咪个饭堂老板叫达标吖? ” 哇,劲冷吖......

 

 

比你睇下广东理工职业学院中山校区嘅环境:

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

因搬迁问题,学校入面居然有“校中村”(两处)!!!入面有商店、面馆、奶茶店、烧烤店!你可以去其他学校入面体验到“田园风味”麽???......

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

前面有好陡斜嘅山路

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

远处系校门口附近,教学区

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

佢哋学校最好就系宿舍噶啦,成个小区咁,好靓~~

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

佢哋又喺度缠绵中......囧......

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

教学楼:

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

佢玩紧啲人打靶用嘅“枪”(木),哈哈~

 

 

今日我哋行“大信 新都汇”(口碑网)商场。搭紧车嗰阵佢哋问翻我之前拍拖啲嘢,仲话咩“康熙来了”(台湾谈话性综艺节目),汗......

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

大信 新都汇

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

翻版状元坊......

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

中山之旅(Day2)  - Kira - Kira的博客

 

 

期间,我哋去咗“地下铁 MTR”度饮奶茶,我又讲烂Gas啦,好好玩吖,哈哈~~~~

 

仲有吖,今日行街居然有人赞我件衫(“我有罪”嗰件吖)靓喔!!!罕见吖......

 

夜晚,去探谢师奶班,佢哋啱啱跳完舞。佢哋同咗谢伉俪、柠檬、K出嚟吃宵夜,喺学校入面体验下田雨风味......囧......

 

跟住行番宿舍过程中,见到中山市大尖山(大夫山个细路麽?)山上面居然有开路灯,点解?原来係因为快到“重阳节” ,真系唔讲都唔知吖......其实重阳节一直都唔关我事噶......

 

夜晚番到宿舍同谢四睇《痞子英雄》连播三集,睇到大结局,哇,睇到三点......(我同佢都唔算劲噶啦,之前谢师奶睇败犬睇到5点喔,仲唔劲吖,哈哈!!!)

 

 

 

 

 

つづく 完

 

  评论这张
 
阅读(194)| 评论(10)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018