注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Kira的博客

You are my dream girl ~

 
 
 

日志

 
 
关于我

好有趣嘅一個廣州人

网易考拉推荐

比我揾番个旧相册,揾番高中啲劲搞笑嘢......  

2009-08-12 21:04:22|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

最近日子又变得好闷吖~落雨,仲未有传说中的同学聚会,日日都喺屋企闷啦,唉~

 

之前喺柜桶度揾嘢,不经意间比我揾到个“人头”......我先记得我以前用过嚟个相册......恶搞过这么一个人......

 

巴巴变淘宝相册,网络相册

 

 

 

巴巴变淘宝相册,网络相册

 

 

 

巴巴变淘宝相册,网络相册

 

 

 

巴巴变淘宝相册,网络相册

 

 

 

巴巴变淘宝相册,网络相册

 

 

 

巴巴变淘宝相册,网络相册

 

 

我仲记得个“人头”喺边度嚟嘅......校刊!......我简单佢个头咁搞笑就剪咗落嚟啦......

 

跟住佢个头就出现在政治书、生物书、英语书......

 

我记得当时玩咗成个月嘎,其他班好多人都一齐玩嘅......我汗吖~

 

 

想睇嘥啲想倾click入该相册(巴巴变)网址:

http://www.bababian.com/set/3/44D6BCD0A8463AA0BA48BF58BEC0DB12DS

 

 

 

得闲咪睇下相册其他相咯~如果你闷嘅话~

 

 

哦,相册仲有影到我高三室外嘅标语喔~

 

 

巴巴变淘宝相册,网络相册

 

 

 

PS:期待某人生日吖~~你生日快啲嚟啦,唔系我就冇节目了,好想见下我个靓靓阿嫂吖,哈哈~

 

 


つづく 完

  评论这张
 
阅读(151)| 评论(22)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018