注册 登录  
 加关注
查看详情
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Kira的博客

You are my dream girl ~

 
 
 

日志

 
 

『野猪』與“浩南”+快打边炉啦!+A君手信?  

2009-07-27 23:29:30|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

 

用咗一個晚上加一日嘅時間,睇嘥 山下智久 05年嘅舊作《野豬大改造》~~~

 

原来係《欺诈猎人》之前,佢已经同堀北真希合作过嘎啦......山P好惨吖,係『野猪』入面,佢扮嗰个人,好SB......

 

又原来佢拍《求婚大作战》之前就同龙樱个女主角 长泽雅美 合作过嘎啦......系咪佢哋啲组合特别多人中意呢?哈哈~

 

 


 

睇完『野猪』,就觉得有个人同佢好相似,就係我个外省室友---浩南哥(平时叫南哥)......

 

佢个人好静,性格係咁嘅,好少同人讲嘢,卫生习惯少许恶劣......佢已经比我哋室地人孤立嘎啦,可怜,除咗丢垃圾之外,冇乜事都唔会叫到佢......

 

因为平时用广州话叫佢个名,佢肯定会知,咁唔系几好,所以我哋室比个花名比佢---浩南,点解?似,黑社会嘛,大佬吖,我哋都唔敢惹佢,哈哈~~讲笑咋,个名点嚟嘅,我都唔多记得啦~~

 

我觉得佢特别可怜,仲可怜过戏入面嗰只“野猪”,因为“野猪”都想改造自己,最后都得到人地嘅欢迎。而南哥,净係活在自己个世界入面。喺群居嘅社会入面,唔识同人合作、同识同人相处,係好可悲嘎......

 

不过佢冇朋友,唔觉得孤单,以前仲有小说陪佢,依家仲有电脑陪佢。可以比佢成日上网睇小说(神神鬼鬼嗰种!)......

 

嚟啲人吖?未来会係点嘅呢?我好想知......

 

 


 

好嘢,快到星期三啦,到时到室友(阿威)度打边炉吖,一共有7个(加埋自己)大学嘅F参加吖~~肯定会好开心啫~~期待吖!!!!

 

 头先接到志伟个电话,佢话要准时,唔好早到喔!笑死我啦......我话,哽係唔早到啦,早到舌抵嘎!哈哈~~~

 


 

A君话,佢去深圳玩,买咗手信翻嚟比我喔!!!超期待的!!!!

 

 


つづく 完

  评论这张
 
阅读(89)| 评论(9)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018