注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Kira的博客

You are my dream girl ~

 
 
 

日志

 
 
关于我

好有趣嘅一個廣州人

网易考拉推荐

平安夜+圣诞节  

2009-12-25 20:56:33|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

圣诞节前一日,我哋为庆祝小白生日,去星光唱K,下午3点左右就出发啦,先出去市桥行下街先~

 

行到学校个湖隔离,见到好多人围住个湖。嘉兴话,系唔系有人跌咗落湖吖?时机再问,圣诞老人吖? ......

 

好冷吖......

 

 

睇真啲,原来係:

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

原来係体验黑暗,体验盲人生活 ......

 

貌似就几有意义,不过就算你体验到,唔帮助下盲人改善下生活嘅话,呢啲形式嘅嘢,都只不过係“玩玩下”啫,我依家就肯定唔会支持出钱支持改善盲人生活嘎啦,点解?因为我连我自己都理唔掂,点理人?......

 

睇住啲人憨下憨下,几想大唉,哇,有车车埋嚟啦,小心吖,快啲退后先啦。而后面就係个湖 ...... 哈哈,谂下嘅~~~~

 

 

 

喺市桥见到好大棵圣诞树

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

 

嚟到星光,见到有只,见到只马都算啦,仲见到佢屙屎,-_-! ...... 无奈 ......

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

 

小白唱歌好好听吖,时机肯定最中意佢唱“放逐爱情”啦,哈哈~~

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

 

 

“偷拍”咗两段视频,哈哈:

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

圣诞节当日:

 

收到小白份圣诞礼物喔!哈哈~~ 韩国版 百事可乐 (罐装 250ML)

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

 

下午,去睇师弟师妹嘅英语课(佢哋做大show):

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

喺金融1金融2班个英语老师组织嘅,老师话叫埋啲师兄师姐去睇嘅......早知我就唔去啦,咁鬼死眼瞓 ......

 

 

不过啲节目都几搞笑嘅,哈哈 ......

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

戴头巾嗰个係男嘎,扮白雪公主,佢好搞嘢嘎,哈哈~~~~

 

 

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

花木兰

 

 

 

 

 

平安夜+圣诞节 - Kira - Kira的博客

 

 

 

啲师妹想用飞信炸我喔,佢估我係边个吖?咁容易就比人炸嘎?我上飞信隐身嘎!!!! ......

 

 

感觉呢个Lonely Christmas又有几分惊喜嘅,哈哈~~

 

 

 

 

 


つづく 完

  评论这张
 
阅读(146)| 评论(21)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018